
Ancak odak noktasının doğru belirlenmesiyle farkındalık yaratmanın mümkün olduğunun altını çizen Bircom Yazılım Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tolga Seçilmiş, "Süreç ve projelerde veriler tek boyutlu oluşmamaktadır. Dolayısıyla bunları hangi açıdan bakarak yorumlayacağınız sizin farkındalık yaratmak istediğiniz odak noktanızı doğru tanımlamanızla doğrudan alakalıdır. İş zekâsı uygulamanızı müşteri odağı, kalite veya maliyete göre yapılandırdığınız durumda mevcut üretim veya hizmet yapınız farklılaşacaktır. Bu durumda önce farkındalık yaratmak istediğiniz alanı belirleyip sonra iş zekâsı uygulamanızı buna göre düzenlemek farkındalık yaratmak için atılacak ilk adımdır" dedi.
Yorumlar